3 KELEBIHAN MIKROFIBER UNTUK JERSI SUBLIMATION

sharing is caring..

Mungkin orang zaman sekarang hanya menitikberatkan  mengenai fesyen untuk digayakan dalam kehidupan seharian. Namun rata-rata mereka sering mengabaikan gaya pakaian seperti jersi sublimation untuk melakukan aktiviti sukan atau beriadah . Pemilihan pakaian yang sesuai memainkan peranan penting untuk memastikan anda berasa selesa dan nyaman. Pemilihan fabrik untuk jersi sublimation juga perlu diambil kira untuk keselesaan si pemakai contohnya kain mikrofiber.

Sebelum itu,kami akan share sikit mengenai syarikat kami.

RICO LEGACY SDN BHD adalah jenama pakaian yang membantu ATLIT dan ANDA yang mempunyai GAYA HIDUP AKTIF untuk tampil dengan lebih selesa dan berbeza dari rekagrafik yang sedia ada. Tidak seperti jenama pakaian yang lain, RICO SPORTS memberikan fabrik pakaian yang berkualiti tinggi, lembut dan mempunyai daya ketahanan yang tinggi. Terjamin cetakan grafik yang kekal, tidak akan pernah pudar!!! TERBUKTI tiada masalah nama nombor yang akan tertanggal!!! MUDAH untuk ANDA MENCUCI dalam PELBAGAI CARA. Semua jenis sukan sesuai mengenakan jersi sublimation daripada kami untuk tampil lebih selesa dan bersemangat.

jersi sublimation

JERSI SUBLIMATION

Mikrofiber  adalah material sintetik yang diperbuat daripada campuran polyester dan nylon. Material mikofiber lebih halus daripada material cotton, yang dibuat daripada gentian berasaskan tumbuhan.Selain itu, campuran polimer dalam Mikrofiber juga menjadikannya lebih kuat jika nak dibandingkan dengan material kain cotton. Ia menjadikan material mikrofiber ini lebih unik dan lebih sesuai dijadikan pakaian harian terutama untuk pakaian sukan. Disini kami kongsikan apakah kelebihan mikrofiber untuk jersi sublimation.

jersi sublimation

JERSI SUBLIMATION

Selain itu, campuran polimer dalam Mikrofiber juga menjadikannya lebih kuat jika nak dibandingkan dengan material kain cotton. Ia menjadikan material mikrofiber ini lebih unik dan lebih sesuai dijadikan pakaian harian terutama untuk pakaian sukan. Disini kami kongsikan apakah kelebihan mikrofiber untuk jersi sublimation. Salah satu kelebihan :

Material mikrofiber mempunyai ciri-ciri mudah serap  yang mempercepat proses pengeringan jersi sublimation. Ciri fabrik ini yang paling popular dan sempurna untuk jersi sublimation. Ia adalah kualiti terbaik yang memberikan jersi sublimation mempunyai sifat kering yang lebih cepat dan menjadi pilihan utama di kalangan rakyat Malaysia yang aktif bersukan. Ini akan menghasilkan jersi sublimation yang berkualiti untuk kegunaan seharian.

jersi sublimation

JERSI SUBLIMATION

Selain itu, kain mikrofiber juga boleh dicuci menggunakan mesin basuh, tekstur jersi sublimation daripada mikrofiber kekal sama dan tidak akan berubah. Ini menjadikan jersi sublimation jauh lebih ‘stretchable’. So kalau anda bermain sukan yang lebih agresif seperti bola sepak, softball dan rugby anda akan berasa yakin dengan saiz jersi sublimation yang anda pakai tetap sama walaupun telah ditarik, jersi sublimation daripada kain mikrofiber ini akan membuatkan anda nampak lebih bergaya dan sempoi.

jersi sublimation

JERSI SUBLIMATION

Kotoran mudah dicuci pada fabrik mikrofiber. Bila kita dah pakai jersi sublimation untuk bersukan atau beriadah,tak mustahil jersi sublimation yang kita pakai tu tak terdedah dengan sebarang kotoran degil betul tak? Itulah uniknya kain mikrofiber ni, walaupun terkena lumpur semasa bersukan jersi sublimation yang anda pakai sangat mudah dicuci dan warna tidak akan luntur.

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/ 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *