BAJU KORPORAT DAN KEMEJA SUBLIMATION BY RICO SPORTS

sharing is caring..
ANDA NAK TEMPAH BAJU KORPORAT DAN BAJU KEMEJA?
YG BOLEH CUSTOM MADE DESIGN?
DESIGN CIPTAAN ANDA SENDIRI?
BOLEH REQUEST UNTUK MUSLIMAH?
Kemeja guna MICROFIBER EYELET?
BOSAN DENGAN DESIGN READY MADE???
NAK KEMEJA DAN BAJU KORPORAT ANDA LAIN DARI YANG LAIN??

 

 

baju korporat
baju korporat

Nah Admin share baju korporat sublimation …Customer staff dari Unit Sukan UPSI…Design Customm ok!!! Mengikut citarasa pelanggan…..Harga??? sama mcm baju readymade…Kalau da bosan dgn design readymade y samaaa jee..haa meh try sini
Kualiti???Kain sejukkkk dan sedapp
Material polysoft

Kami di RICO SPORTS ada jawapan untuk semua pertanyaan diatas tu. RICO SPORTS  menawarkan pilihan baju korporat dan kemeja custom made serta pilihan ready made  dan paling penting exclusive untuk anda. Anda boleh memilih jenis fabrik dan design custom-made untuk kemeja dan baju korporat anda mengikut citarasa anda. MENARIK KAN???

 

Sebelum itu,kami akan bercerita sedikit mengenai syarikat kami.

RICO LEGACY SDN BHD adalah jenama pakaian yang membantu ATLET dan ANDA yang mempunyai GAYA HIDUP AKTIF untuk tampil dengan lebih selesa dan berbeza dari rekagrafik yang sedia ada. Tidak seperti jenama pakaian yang lain, RICO SPORTS memberikan fabrik pakaian yang berkualiti tinggi, lembut dan mempunyai daya ketahanan yang tinggi.

Terdapat pelbagai jenis kain yang popular atau biasa digunakan di dalam industri pembuatan baju. Dengan kemajuan teknologi sekarang ini, terdapat pelbagai pilihan bagi memenuhi keperluan pelanggan. Berdasarkan pengalaman, lebih 70% pelanggan yang nak buat baju tidak tahu jenis kain yang hendak dipilih. Adalah menjadi tanggung jawab sosial kami untuk berkongsi maklumat asas berkaitan pekara ini terutama untuk tajuk kita entry kali ni berkenaan baju korporat dan kemeja.

baju korporat
baju korporat
baju korporat

Ini dia baju team Rengit dart..Haa berapi-rapi tau baju dieorang …Thank you Tuan Muhammad Hanafi order baju corporate sublimation dengan kami…Jangan main-main tauu diaorang nie dapat masuk Johore Closed Darts Championship 2018 okay..Siapa yang nak champion juga kena lah sarung baju Rico.

Pemilihan jenis kain yang betul akan menghasilkan kualiti printing yang lebih baik. Sebelum membuat keputusan untuk membuat tempahan baju, adalah lebih baik customer berbincang jenis kain dengan syarikat printing terlebih dahulu yang mana hasilnya adalah “ Win-Win Situation”.

Seterusnya kami akan menerangkan jenis fabrik yang kami gunakan untuk membuat baju korporat dan kemeja anda  antaranya  microfiber dan polysoft.

MICROFIBER

Anda dah tengok banyak jenis fabrik ni di mana-mana, dari pakaian sukan hingga ke tuala – tetapi apa itu microfiber, betul? Dan apa yang menjadikannya serba boleh? ‘Microfiber’ merujuk kepada serat sintetik yang sangat nipis, ia lebih halus daripada sehelai sutera (iaitu kira-kira seperlima diameter rambut manusia). Microfiber  berbeza-beza dalam sifat-sifat yang bergantung kepada gentian yang dihasilkan. Ini menghasilkan fabrik yang sangat mudah disesuaikan dengan banyak kelebihan terhadap bahan tenunan semulajadi.

Kelebihan Mikrofiber

Seperti semua jenis fabrik lain, microfiber juga ada kelebihan tersendiri. Fleksibiliti microfiber menjadikannya fabrik yang sangat serba boleh dan sangat berfaedah, yang boleh disesuaikan dengan keperluan anda

  • Mudah dibersihkan
  • Lembut ke sentuhan
  • Ringan
  • Kalis air
  • Menyerap air
  • Tahan lama jika dijaga dengan betul

 

POLYSOFT

Polysoft adalah fabrik yang kebanyakannya digunakan untuk membuat baju korporat. Fabrik ni amat sesuai untuk membuat baju korporat dan kemeja kerana ianya kuat dan tahan kusut. Malahan baju korporat jenis ini dapat mengekalkan bentuk pakaian dengan agak baik. Fabrik ini dicampur dengan kapas untuk membantu mengekalkan bentuk dan mencegah dari kedutan dimana menjimatkan masa untuk seterika baju. Di samping itu fabrik jenis polysoft ini juga sangat mudah dicuci. Ia agak lembut dan licin. Baju korporat dan kemeja daripada fabrik ini juga amat sesuai untuk aktiviti di luar pejabat.

baju korporat
baju korporat
baju korporat
baju korporat
baju korporat
baju korporat
baju korporat

Tahniah kepada saj ranhill sdn. bhd..johan kawad merdeka daerah Batu Pahat 2018….terima kasih kerana menempah kemeja custom made dan mempercayai Rico Legacy Sdn Bhd. Ini dia kami supply kemeja full sublimation buat kontijen kawad SAJ RANHILL SDN BHD. Baju korporat sublimation kami juga  mendapat sambutan yang baik daripada customer.

 

 

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/ 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

6 thoughts on “BAJU KORPORAT DAN KEMEJA SUBLIMATION BY RICO SPORTS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *