PRODUK PEMEJALWAPAN /”SUBLIMATION PRODUCT” PREMIUM BY RICO SPORTS

sharing is caring..

 

sublimation printing

Produk pemejalwapan atau ‘sublimation product’ boleh dijadikan cenderamata peribadi atau sebagai tanda ingatan atau dijadikan promosi pemasaran dan produk insentif. Dengan menggunakan lapisan pemejalwapan ke luar objek, contohnya cawan, baju, dan lain-lain, gambar yang dicetak menggunakan proses pewarna-pemejalwapan yang terhasil sangat cerah, berwarna terang yang tidak akan dapat diperolehi oleh mana-mana kaedah yang lain untuk sublimation product.

 

sublimation product
sublimation product

Sublimation product

Imej-imej digital atau potret anda sendiri boleh menjadi indah dengan mula-mula dicetak menggunakan dakwat khas ke atas kertas inkjet sebagai pembawa, yang kemudiannya dibalut di sekeliling bahagian luar permukaan silinder atau dipasang pada permukaan yang rata. Di bawah panas dan tekanan, imej kekal dilekat di permukaan objek.Seperti yang dinyatakan sebelum ini, kualiti imej yang dicetak pada sublimation product adalah sangat jelas, cerah, dan terang yang tidak dapat diperoleh dengan mana-mana kaedah yang lain.

Apa yang lebih penting, ‘sublimation product’ ini satu-satunya produk buatan tangan dan memastikan anda mempunyai produk peribadi atau cenderamata istimewa. Semua potret digital anda sendiri, logo syarikat, gambar kilang atau memori indah anda boleh disemadikan dan dicetak ke produk-produk dan kelihatan benar-benar berbeza dan istimewa dari yang lain.

Kami RICO SPORTS juga  menghasilkan pelbagai sublimation product antaranya jersi sublimation,baju korporat sublimation,mug sublimation,lanyard dan bendera sublimation.

 

sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product

 

Sublimation product jenis baju jersi daripada RICO SPORTS ini dapat dibandingkan dengan baju jersi yang murah (pasar malam), semakin lama kita pakai, semakin pudar warnanya. Berbeza sangat dengan jersi custom/sublimation daripada RICO SPORTS ini yang terlihat nampak lebih premium. Jersi sublimation ini semestinya tahan lama, warna yang tidak luntur dan kualiti kain jauh lebih baik. Proses pewarna dan percetakan sublimation tidak meliputi serat atau pori-pori kain. Ini merupakan faktor penting dalam pembuatan jersi. Hal ini kerana, terdapat liang-liang udara pada jersi membuatkan si pemakai merasa lebih selesa ketika bergerak dan beraksi sekali gus membuktikan bahawa jersi yang berkualiti memainkan peranan yang penting.

TERJAMIN cetakan grafik yang KEKAL, TIDAK akan pernah PUDAR!!!

TERBUKTI tiada masalah nama nombor yang akan tertanggal!!!

MUDAH untuk ANDA MENCUCI dalam PELBAGAI CARA.

 

Baca juga : KELEBIHAN PRINTING JERSI SUBLIMATION

sublimation product
sublimation product

RICO SPORTS  menawarkan pilihan sublimation product jenis baju korporat dan kemeja custom made serta pilihan ready made dan paling penting exclusive untuk anda. Anda boleh memilih jenis fabrik dan design custom-made untuk kemeja dan baju korporat anda mengikut citarasa anda. Penggunaan fabrik jenis microfiber eyelet untuk baju korporat dan kemeja memang jarang digunakan oleh syarikat printing baju yang lain. RICO SPORTS  sudah pun membuat eksperimen mengunakan fabrik ini untuk baju korporat dan kemeja serta ia nampak agak berjaya kerana feedback daripada customer sangat memberangsangkan.

sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product

Custom lanyard sublimation product dicetak dan dipakai oleh semua golongan masyarakat dalam perniagaan, sekolah, badan kerajaan serta pelbagai event. Satu produk untuk meletakkan lencana nama untuk sebuah syarikat besar atau even sebagainya.Pameran, konsert dan karnival boleh menggunakan lanyard untuk peserta dan vendor yang mungkin perlu datang dan pergi melalui pembelian tiket. Lanyard adalah sumber pengiklanan yang murah dan memberikan cenderamata yang agak popular dan simple di pameran perdagangan, kerja dan persidangan.

 

sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product
sublimation product

RICO SPORTS  juga pakar dalam menghasilkan sublimation product lain seperti bendera sublimation dengan menggunakan fabrik yang berkualiti tinggi. Kebelakangan ini, bendera sublimation semakin mendapat tempat di hati masyarakat malaysia…Ia kerana bendera jenis ini mempunyai banyak kelebihan seperti dapat dilihat  untuk kedua dua bahagian depan dan belakang. Ia juga menggunakan material yang tahan lama serta hasil cetakan yang berkualiti. Warna juga tahan lebih lama dan tak pudar.

 

 

 

 

 

 

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/ 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *