T-SHIRT DESIGN MENJADIKAN PENAMPILAH ANDA BERTAMBAH AWESOME

sharing is caring..

T-shirt design adalah  sangat popular untuk industri kreatif. Sama ada anda seorang ilustrator, seni grafik, idea untuk meletakkan corak pada t-shirt design anda boleh menjadi sangat menarik.Zaman sekarang ni t-shirt design memang menjadi trendy dalam kalangan rakyat malaysia.

tshirt custom

*T-shirt design Gang maritim malaysia dari sarawak .Terima kasih Lt.M MOHAMAD ZAMIR ZAKWAN kerana sudi menempah t-shirt design dengan Rico Sports

Berikut adalah beberapa tips untuk anda kelihatan awesome dan stylo dengan memakai t-shirt design :

 

1-Tumpukan pada tempat yang akan anda pergi.

Perkara pertama yang anda perlu tahu  untuk anda kelihatan awesome dan stylo bila pakai t-shirt design adalah mengetahui bila dan di mana ia adalah sesuai untuk anda mengenakan corak atau gambar pada t-shirt design tu.Banyak tempat yang akan anda pergi dalam sehari kan??Mungkin ke market , mall , laundry , membawang kat kedai kopi dan sebagainya. Jadi sekurang kurangnya warna dan corak t-shirt design tu kena lah sesuai macam warna yang cerah dan corak atau gambar pada t-shirt yang sekadar minimum atau tidak terlalu besar. T-shirt design adalah pilihan yang paling sesuai untuk kegunaan sehari hari.

RICO SPORTS adalah syarikat yang menawarkan servis printing baju sublimation.Anda boleh menempah t-shirt design dengan idea anda sendiri serta tiada limit corak atau gambar mengikut kehendak anda.

 

2.Memahami bentuk badan anda.

tshirt design

*Ini adalah size chart atau carta ukuran saiz t-shirt design di RICO SPORTS sehingga SAIZ 7XL!!!! YE

 

Tak semua orang ada bentuk badan yang sado macam Chris Hemsworth,Dwayne Johnson dan Henry Cavill. Orang yang bertubuh biasa seperti kita ni betul ke tak kan nampak hebat bila pakai t-shirt design?Mestilah tidak. Tapi anda kena tahu jenis badan anda sendiri untuk jadi ukuran anda apabila mencari corak atau gambar t-shirt  yang sesuai dengan badan anda . Realitinya adalah bahawa t-shirt design tidak akan nampak sempurna untuk semua bentuk saiz dan badan.

 

tshirt design

*t-shirt design

Kalau anda seorang lelaki yang mempunyai tubuh badan yang agak besar, anda mungkin tahu  bahagian tengah badan anda, yang mana t-shirt tak dapat sembunyikan dengan baik. Pastu bila anda berada di sebelah orang yang kurus, t-shirt mungkin akan menonjolkan kebarangkalian lengan dan bahagian atas badan anda. Inilah sebab kenapa kita kata  lelaki yang kerap bersenam dekat gim akan menjadikan mereka kelihatan hebat dengan memakai t-shirt.

Anda suka bersukan tapi tiada baju sukan yang sesuai kerana anda bersaiz besar?? JANGAN KHUATIR.. RICO SPORTS adalah pilihan yang terbaik bagi anda untuk menyediakan sportswear bersaiz besar yang selesa dan berkualiti. PILIHAN SAIZ SEHINGGA SAIZ 7XL ! ! !  (boleh refer size chart t-shirt design diatas ye).

3.Memilih gaya yang tepat

Anda tahu ke mengenai “less is more”??Tapi tak selalu berlaku pada pakaian. “MORE” kadang-kadang menjadi keperluan untuk t-shirt anda, walaupun hanya beberapa inci extra kain pada garis leher. Ini yang memberi anda pilihan antara V-neck dan round neck. V-necks adalah lebih sesuai untuk kaum lelaki, memandangkan potongan V menekankan kawasan dada. Ia akan menambah ketinggian leher anda dan mengimbangi bahagian lain.

Apa yang menarik tentang t-shirt v-neck ni adalah bahawa potongan V dapat menjadikan tubuh anda lebih tegang dan lebih nipis. Oleh itu, anda yang berbadan besar mesti kena ada t-shirt v-neck di dalam almari baju anda.

Round neck pula adalah pilihan yang lebih baik untuk lelaki yang mempunyai kerangka nipis. Memandangkan round neck tidak mendedahkan leher anda, Round neck kurang menarik perhatian pada bahagian atas badan anda. Jadi anda yang berbadan kurus amat sesuai untuk memakai t-shirt design round neck.

 

 

tshirt design

Di RICO SPORTS juga ada pelbagai jenis kolar untuk t-shirt design antaranya :

  • Round neck
  • Piece Round Neck
  • V-Neck
  • 2 Piece V-Neck
  • Polo
  • Polo Collar Hidden Button
  • Mandarin Collar Button
  • Mandarin Collar Hidden Button
  • Mandarin Collar Zip 5 Inch
  • Polo V-Neck
  • Polo Round Neck

 

4.Pilih warna t-shirt design yang sesuai dengan anda

tshirt design
tshirt design
tshirt design

*Meriah betul eh baju team netball dorang ni . Siapa suka design colourful macam ni . Thank youu  team Netball SABGS Muar order t-shirt dsign dengan RICO SPORTS

Lelaki kena pandai memilih warna terutama sekali dalam pemilihan warna gelap atau neutral. Warna warna ini amat sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Kurangkan atau kalau boleh elakkan memilih senarai warna di bawah jika anda berasa ragu-ragu.

  • Hitam: Warna hitam adalah warna kombinasi yg sesuai untuk t-shirt pelbagai jenis warna. Perlu diketahui bahawa t-shirt hitam mungkin pudar lebih cepat.
  • Grey: Kelabu (terutama kelabu heather) memberi anda kebebasan untuk menjadi lebih cerah atau lebih gelap dari segi keseluruhan pakaian. Ia juga meningkatkan gambaran fizikal tubuh anda.
  • Navy: Biru navy lebih baik daripada hitam pada waktu siang. Warna ini juga berfungsi untuk kelihatan monochrome apabila anda matching kan t-shirt design anda bersama seluar jeans gelap baru nampak hipster sikit kan..
  • Putih: T-shirt putih kosong adalah yang paling perfect jika digabungkan dengan t-shirt design bentuk kolar v-neck di luar dan t-shirt putih kosong bentuk round neck di dalam.

RICO SPORTS akan bagi anda kuasa sepenuhnya dalam memilih pelbagai warna yang anda berkenan untuk diletakkan pada t-shirt design yang anda tempah. Tiada had warna ye.

 

 

 

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/ 

 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *