CUSTOM HOCKEY JERSEY YANG MENARIK DAN AWESOME

sharing is caring..

 

custom hockey jersey
custom hockey jersey

Design custom hockey jersey  adalah karya yang boleh dibanggakan. Dapat melihat idea-idea atau inspirasi dari diri sendiri adalah keseronokan dan kebanggaan. Anda boleh menjadi diri sendiri, boleh ada karya dengan kebolehan anda sendiri  dan tidak bergantung pada orang lain.

Sisi positif yang anda dapat dari bekerja dengan kerja keras anda sendiri boleh digunakan dalam menyediakan design custom hockey jersey untuk pasukan anda.

custom hockey jersey
custom hockey jersey

Custom hockey jersey yang direka sendiri juga mempunyai kesan elegan dan lebih menarik. Berikut adalah langkah-langkah untuk menjadikannya.

Sebelum itu,kami akan share sikit mengenai syarikat kami.

RICO LEGACY SDN BHD adalah jenama pakaian yang membantu ATLET dan ANDA yang mempunyai GAYA HIDUP AKTIF untuk tampil dengan lebih selesa dan berbeza dari rekagrafik yang sedia ada. Tidak seperti jenama pakaian yang lain, RICO SPORTS memberikan fabrik pakaian yang berkualiti tinggi, lembut dan mempunyai daya ketahanan yang tinggi.

Pilih jersey  yang berjalur

Untuk mendapatkan gambaran yang lebih awesome dan elegan, jangan pilih baju T-shirt. Jenis kemeja-t ini telah dianggap normal dan biasa. Anda boleh meletakkan idea untuk mereka bentuk jersi custom hockey jersey  anda sendiri.

custom hockey jersey
custom hockey jersey

Hasil yang elegan dan menarik  boleh didapati daripada custom hockey jersey  yang dibuat. Membuat reka bentuk anda sendiri yang kemudiannya digunakan untuk rekaan custom jersey anda. Oleh itu, rekaan jersi akan kelihatan seolah-olah “mahal”, walaupun anda boleh menghasilkannya dengan modal yang terhad. Itu kerana kreativiti anda dalam menyediakan design jersey itu.

 

Selain elegan dan menarik, juga akan terlihat formal tetapi sporty. Ini sangat sesuai untuk menambah karisma pasukan anda supaya permainan hockey lebih menarik, termasuk dari sisi jersi.

 

Anda hanya perlu memilih warna yang betul, digabungkan dengan pemilihan huruf atau nombor dengan jenis yang menarik dan jangan lupa kualiti jahitan jersi, jadi ia tidak mudah luntur.

Pilih syarikat printing jersey yang berkualiti

Design jersi anda sendiri tidak akan menghasilkan yang terbaik jika anda memilih syarikat printing yang salah. Cari seberapa banyak maklumat yang mungkin berkaitan dengan syarikat yang menawarkan khidmat printing jersey berkualiti tinggi.

Dengan cara ini, design  yang anda buat sendiri boleh dicetak dengan baik, berkualiti, dan memuaskan semua teammate anda. Kelebihan jersi printing adalah anda boleh design dengan pilihan warna yang lebih pelbagai dan tiada limit corak, mengikut kehendak anda.Anda akan berasa ekslusif bila pakai custom hockey jersey

 

custom hockey jersey
custom hockey jersey

Untuk menghasilkan custom hockey jersey yang berkualiti, anda mesti berkomunikasi dengan baik bersama syarikat printing jersi. Proses pewarna dan percetakan jersi  tidak meliputi serat atau pori-pori kain. Ini merupakan faktor penting dalam pembuatan jersi. Hal ini kerana, terdapat liang-liang udara pada jersi membuatkan anda merasa lebih selesa ketika bergerak dan beraksi.

Disokong dengan bahan berkualiti, design yang anda buat sendiri akan menambah kesan yang lebih cantik dan menarik. Teammate anda akan lebih bersemangat dan menyeronokkan serta menjadi tontonan yang menarik dan menghiburkan semasa bermain hockey dengan memakai custom hockey jersey .

Design yang kesederhanaan 

Untuk mendapatkan kesan yang menarik dan elegan  tidak susah pun. Design  custom hockey jersey  anda dalam kesederhanaan. Sebagai contoh, buat corak jersey yang tidak terlalu crowded, simple tetapi menarik.

 

Anda boleh menggabungkan warna yang sedikit, tetapi hanya komposisi yang betul dalam jersey anda. Sekiranya ia mempunyai warna-warna yang banyak, buat jersi anda nampak crowded atau terlalu meriah. Itu jika anda ingin mendapatkan kesan yang cantik dan awesome.

Semakin kreatif anda membuat design dengan corak yang simple but nice,  terdapat banyak mata yang akan memandang jersey  pasukan  anda.

Hanya melalui tiga perkara di atas, anda boleh menyediakan custom hockey jersey  anda sendiri yang menghasilkan kesan yang awesome dan elegan. Di samping itu, anda juga boleh kelihatan formal, tetapi sporty. Tetapi, anda masih akan nampak gagah di atas padang sambil memegang kayu hoki apabila memakai custom hockey jersey.

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/ 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *