RUGBY SUBLIMATED JERSEY BY RICO SPORTS

sharing is caring..
sublimated jersey

KVBP RUGBY ACADEMY  telah  menyertai pertandingan BATU PAHAT BATTLE OF SEVEN SIDES 2019 pada 18-20 Januari 2019. Batu Pahat Battle Of Seven Sides dengan nama glamournya BPBOSS telah berlangsung pada 18-20january dengan penyertaan 36 pasukan dari kolej vokasional dan kelab seluruh Malaysia. Penganjur tournament ini bukan calang calang kelab iaitu dari KVBP RUGBY ACADEMY.. BPBOSS merupakan acara wajib dalam takwim rugby malaysia pada setiap tahun dan pada 2019 adalan tahun keempat acara ini dijalankan. Jadi, RICO LEGACY SDN BHD yang membawa brand RICO SPORTS pada tahun ini berbesar hati menjadi penaja utama bagi jersi rugby untuk KVBP RUGBY ACADEMY dengan design berkonsep ‘SIMPLE BUT NICE’ untuk dijadikan jersi rasmi dan dipakai untuk sepanjang tahun 2019  , inovasi baru dan warna yang lebih menarik untuk kvbp rugby academy sublimated jersey iaitu warna gradient yang didominasikan oleh warna ungu,merah dan jingga yang dapat membantu meningkatkan keyakinan pemain di atas padang.

sublimated jersey
sublimated jersey
sublimated jersey
sublimated jersey

SUBLIMATED JERSEY KVBP RUGBY ACADEMY BY RICO SPORTS

Sebelum itu,kami akan share sikit mengenai syarikat kami.

RICO LEGACY SDN BHD adalah jenama pakaian yang membantu ATLET dan ANDA yang mempunyai GAYA HIDUP AKTIF untuk tampil dengan lebih selesa dan berbeza dari rekagrafik yang sedia ada. Tidak seperti jenama pakaian yang lain, RICO SPORTS memberikan fabrik pakaian yang berkualiti tinggi, lembut dan mempunyai daya ketahanan yang tinggi. Terjamin cetakan grafik yang kekal, tidak akan pernah pudar!!! TERBUKTI tiada masalah nama nombor yang akan tertanggal!!! MUDAH untuk ANDA MENCUCI dalam PELBAGAI CARA. Semua jenis sukan sesuai mengenakan baju sublimation daripada kami untuk tampil lebih selesa dan bersemangat.

Design baru yang menggunakan konsep simple but nice untuk  jersi rasmi KVBP RUGBY ACADEMY untuk tahun 2019, tampak berbeza secara keseluruhannya – di mana buat pertama kalinya untuk kvbp rugby menggunakan  warna campuran atau gradient  sebagai ‘warna utama’ menjadikannya kelihatan lebih cantik dan menarik.

Jadi kami akan share sedikit material dan jenis warna yang digunakan untuk membuat rugby sublimated jersey.

sublimated jersey

Sublimated jersey ini menggunakan fabrik interlock 240gsm. Interlock adalah jenis kain yang mempunyai kualiti yang sangat bagus.Kain jenis ini tebal, lembut dan tidak panas. Interlock memberikan keselesaan kepada para pemain rugby.Untuk seluar pula fabrik yang digunakan adalah carbedeen dan di bahagian belahan tengah seluar kami meletakkan kain getah untuk menambah regangan agar pemain rugby dapat bergerak lebih selesa tanpa memikirkan ia akan koyak semasa bermain rugby.Jadi sublimated jersey daripada RICO SPORTS amat sesuai untuk dipakai oleh pemain pemain rugby kerana ia amat tahan lasak dari segi jersi hingga ke seluar.

sublimated jersey
sublimated jersey

Warna yang digunakan untuk sublimated jersey kvbp rugby academy ialah warna gradient ungu merah dan jingga. Warna gradient adalah pelbagai warna  yang boleh dikembangkan dari dua atau lebih kombinasi warna, sehingga membuat tahap warna tertentu dengan tidak merosakkan dan mengubah warna itu sendiri. Dua atau lebih warna yang saling terhubung atau bersatu tetapi tidak meninggalkan atau menghilangkan warna asal dari salah satu warna. Dengan pemahaman yang lain, dapat disimpulkan bahawa gradient warna adalah warna yang digabungkan dengan dua atau lebih warna menjadi satu atau satu sama lain.

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/ 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *