EVENT LEBIH WOWW DENGAN T-SHIRT CUSTOM

sharing is caring..

Korang biasa tengok T-shirt custom tu ada kat mana??  Biasa kalau kita tengok mesti dekat Mall,masa tengok wayang takpun ada event penting, ada je orang pakai t-shirt custom ni pergi aktiviti beriadah dengan family,jogging dekat taman taman.

Berikut adalah beberapa event yang menarik di mana tshirt custom menjadi pilihan utama!

tshirt custom

*Haa kalau kita gayakan t-shirt custom ni kann nampak lebih menarik!

1.Sambutan Hari Lahir

Semua orang mestilah nak sambut hari jadi seseorang kan terutama ahli keluarga kita.Tak kiralah tua atau muda.Sambutan hari lahir ni tak perlulah sambut besar besaran ikut kemampuan masing masing.janji dapat wujudkan kenangan tu.Nak lagi best kalau kita tempah t-shirt custom untuk ahli keluarga/kawan kawan,lagi nampak menarik kan.

Sebab buat t-shirt custom ni kita boleh je letak gambar,ayat,atau apa-apa sahaja. Nama pun t-shirt customkan.

tshirt custom
tshirt custom
tshirt custom
tshirt custom

*Tengoklah t-shirt custom  reunion dorang, lain dari yang lain kan sebab pakai baju sublimation. Tak pernah pernah orang buat t-shirt custom background gambar sekolah sampai masuk NEW STARITS TIME. Gila gempakkan. Terima kasih tuan othman zakaria kerana menempah dengan kami cenderamata untuk Reunion Class 79 Maktab Sultan Abu Bakar JB. 

2.Reunion Kelas
Dulu masa sekolah mesti kita tak sabar nak habis sekolah cepat.Konon lepas sekolah tu semuanya best.Tapi nanti moment moment dekat sekolah,dekat kelaslah yang kita rindu.Dah habis sekolah mestilah nak buat reunion kelas kan.Yelah dan buat reunion mesti kena buat t-shirt.Nak dijadikan kenangan katanya.

Nak lagi best kalau kita design sendiri t-shirt cistom tu. Nak warna apa, nak letak logo dekat mana.Takpun letak muka masing masing dekat t-shirt tu.Baru lah lain dari yang lain t-shirt custom tu.

tshirt custom
tshirt custom
tshirt custom
tshirt custom

*Salah satu contoh t-shirt custom yang kami buat untuk event.Terima Kasih Tuan Frederick order 370 pcs baju dan bip number untuk event Bintulu Medic Run ..Cantikkan baju dorang .Kena lah pakai baju cantik-cantik baru semangat nak lari kan. 

3.Majlis pengumpulan dana/Charity Event

Sekarang rata rata semua masyarakat suka join event event.Contohnya event maraton untuk kumpul dana anak anak kurang bernasib baik.Ada yang buat event kesedaran kanser dan macam macam lagi.Selalunya,event event macam ni mesti kena buat t-shirt custom.Sebab apa?Sebab kalau kita pakai t-shirt tu barulah lebih bersemangat.

Lepas pakai t-shirt custom tu kita pun akan tarik perhatian orang ramai untuk sama sama join event tu sekaligus dapat meninggalkan kesan yang besar dekat orang lain.

 

tshirt custom
tshirt custom
tshirt custom
tshirt custom

*Nampak stylo kan t-shirt custom Family Day dorang ni….

4.Family Day

Rata rata sekarang ni orang suka buat family day.Nak eratkan lagi hubungan dengan keluarga kan.Tak kan masa raya je dapat berkumpul ramai ramai.Sebab masing masing pun sibuk.

Itulah sebab adanya event seperti family day! boleh bercuti dengan yang tersayang,buat aktiviti yang menyeronokkan.Rasa macam tak lengkap kan kalau buat family day tapi tak buat t-shirt sedondon.Kalau pakai t-shirt custom untuk semua ahli keluarga mesti lagi sronok lagi bertambah eratlah hubungan kasih sayang dan kekeluargaan tu.

Rico Sports antara syarikat di luar sana yang menawarkan perkhidmatan t-shirt custom dan sublimation. Anda boleh meminta untuk membuat design yang unik dan menyeronokkan untuk meletakkannya ke dalam t-shirt custom anda.

 

 

FOLLOW LAMAN SOSIAL MEDIA SERTA OFFICIAL WEBSITE KAMI :

 @Rico Sports

 @bajusublimation_ricosports

 @https://www.ricolegacy.com/  

 

sharing is caring..

Author: ricolegacy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *